Een volledige handleiding

NicoleW 24 november 2023
Ik maakte toevallig kennis met dit boek. De bieb had het niet en ik kon het zelfs niet aanvragen bij Collectie Nederland. Ik heb het toen toch maar besteld en heb daar geen spijt van. Wat een duidelijk en volledig boek over op natuurlijke wijze kanker genezen. De onderwerpen lopen uiteen van voeding , ontgiften, beweging, stress tot een hoofdstuk spirituele genezing.
Ik heb hieruit mijn eigen handleiding vervaardigd. Sommige dingen gingen mij te ver. Anderen leken specifiek voor borstkanker minder geschikt. Maar het gros van de aanbevelingen lijkt heel goed en redelijk eenvoudig toepasbaar.
De website www.chrisbeatcancer geeft eventueel nog meer informatie en links naar YouTube-filmpjes, o.a. van de Ted Talk van William Li over angiogenese.
Kan je kanker genezen met eten? Laten we van ganser harte geloven van wel.

Meer recensies van NicoleW