Tegenvaller

Petra Wiggers 27 augustus 2020
Ik heb veel boeken van Saskia Noort gelezen maar het boek "Bonuskind" vond ik erg tegenvallen. Bosnuskind is Lies. Haar vader en moeder zijn gescheiden. Vader krijgt een nieuw liefje, Laura, heel veel jonger dan hij. Lies en haar broetje Luuk zijn de ene week bij moeder en de andere week bij vader. Lies en Luuk zijn het liefste bij hun moeder. Pa en Ma hebben vaak hele erge ruzies. Op een nacht komt moeder niet meer thuis en begint de zoektoch. Ondertussen kaakt Lies de Mac van haar moeder en komt achter het andere leven naar haar moede. Ik vond het boek in grote delen ongeloofwaardig. Vooral het zogenaamde dagboek van haar moeder . In dit dagboek heel veel "onnodige" sex beschreven. Niet dat ik daar moeite mee heb maar het moet wel passen in de inhoud van het verhaal. Geen aanrader. wat mij betreft. Saskia ik hoop op weer beter geschreven boeken van jou.

Meer recensies van Petra Wiggers