Annemijn

Priscilla1987 05 mei 2024
Ik mocht Annemijn lezen voor de blogtour van Emma Anna. Ik was erg benieuwd naar het verhaal door de flaptekst omdat dit boek over een koppel gaat wat al is getrouwd, een andere insteek dan de meeste andere boeken. Ondanks dat dit boek een heel ander boek is dan de andere boeken van Emma Anna kan ik zeggen dat ook dit weer een pareltje is.

Meteen vanaf het begin zat ik in het verhaal door de fijne en vlotte schrijfstijl, korte hoofdstukken en het thema van het boek. Dit boek gaat over het getrouwde koppel Annemijn en Levi. Emma Anna laat met dit boek zien dat je moet geven en nemen in een relatie/ huwelijk maar ook voor elkaar moet blijven vechten en met elkaar moet blijven praten.
Dit hele verhaal is zo realistisch, puur, meeslepend maar ook liefdevol.
De opbouw is ook erg goed gedaan. Je leest vanuit het verleden, zoals de ontmoeting en vanuit het heden hoe hun relatie nu is en hoe ze voor elkaar blijven vechten. Ook de balans tussen de diepgang in het verhaal en de erotische scènes is mooi gedaan.

Doordat het verhaal vanuit beide perspectieven is geschreven leer je beide goed kennen. Ze nemen je mee in hun gevoelens en gedachtes. Maar je voelt ook begrip en respect voor elkaar. Maar ook de families van de personages hebben een grote rol in het verhaal. Want daar krijg je in een relatie/ huwelijk ook mee te maken, de meningen van andere over jouw relatie.

Annemijn is een realistisch, puur maar ook liefdevol verhaal met goed uitgewerkte personages waar neurodiversiteit centraal staat. Een boek dat je nog lange tijd bij zal blijven.

4,5/5 ⭐️

Meer recensies van Priscilla1987