Pak een nummertje

proudbookjunkie 29 maart 2024
Norah heeft meer interesse in het uitbouwen van haar eigen bedrijf dan in huisje-boompje-beestje, maar haar moeder blijft pogingen doen om voor cupido te spelen. Als ze een nepdate nodig heeft voor het huwelijksjubileum van haar ouders is Dean, haar nieuwe inversteerder, de perfecte kandidaat. Deze knappe man flirt al tijden met haar en beweert dat hij het kan doen als een vriendendienst. Het lijkt een waterdicht plan, totdat Norah besluit hem te zoenen midden op het feest en daarbij haar grootste regel overtreedt. Hij weet gelukkig een manier waarop ze de gunst kan terugbetalen als zijn date, weliswaar hartstikke nep, naar de bruiloft van zijn beste vriendin. En o ja ook naar het stellenweekend dat eraan veraf gaat. Als ze dan toch bezig zijn kunnen ze wel meer nepdingen met elkaar doen toch?

Amy Daws heeft zoe een heerlijke verslavende schrijfstijl die zo kenmerkend is voor haar. Alle elementen weet ze in het boek te stoppen met daarbij ook de heerlijke steamy scenes. Dit is het vierde deel in de romcom serie over een vriendengroep in Boulder en ik hoop echt dat deze vriendengroep groter en groter mag worden.

Norah is helemaal gericht op het uitbouwen van haar bedrijf Ris and Shine Bakery en heeft hierdoor geen interesse in het huisje-boompje-beestje waar haar moeder wel zo op aan het hopen is en probeert te forceren. Norah is een jonge zelfstandige vrouw die weet wat ze wilt en ook soms wel eens dingen impulsief doet die achteraf misschien niet zo heel slim zijn, maar die ze toch tot een goed einde weet te brengen. Als het huwelijksjubileum feestje van haar ouders steeds dichterbij komt zoekt ze een nepdate en laat haar nieuwe inversteerder daar nu de perfecte man voor te zijn. Dean is een man die flirt met alles wat los en vast zit, althans dat is mijn ervaring met hem door de eerdere delen waarin hij voorbij kwam. Maar het meest flirt hij met Norah en daardoor is hij haar perfecte kandidaat voor de nepdate. Dean gaat ermee akkoord en als ze toch bezig zijn met nepdingen kunnen ze dat ook wel verder uitbreiden. De grenslijn tussen echt en nep lijkt al snel te vervagen en wat volgt zijn leuke situaties, maar ook liefdevol met de nodige drama momenten.

Ik heb genoten van dit koppeltje en met uiteraard op de achtergrond de rest van de vriendengroep. Hopelijk volgt snel een nieuw deel over deze vriendengroep en wie de hoofdrol daarin gaat spelen is eigenlijk geen geheim meer en dat is Max. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar zijn verhaal.

Meer recensies van proudbookjunkie