Verwarend, dik en saai

Quintyvlim 21 december 2018
Het boek had een hele directe schrijfstijl, en was geschreven in een ik-perspectief. Persoonlijk vind ik het nooit zo fijn als een boek op deze manier geschreven wordt, en dat is ook bij dit boek het geval. Daar komt nog bij dat naar mijn idee niet echt veel gebeurd in het boek, en omdat het over zo’n grote periode gaat zijn er veel tijdsprongen, waardoor het boek vaak onduidelijk wordt. Er zijn ook veel personages die dezelfde rol in het verhaal hebben, de vriend van Aaron, en die eigenlijk geen eigen persoon zijn, waardoor al die personages in elkaar overlopen en je niet meer weet wie nou eigenlijk wie is. Daardoor is het boek heel verwarrend, zeker als je het boek niet binnen een week of iets dergelijks uit leest. Ik vond het boek dus verwarrend en saai, en geen aanrader, aangezien het ook best een dik boek is.

Meer recensies van Quintyvlim