Goed (ver)icht boekje

Quintyvlim 09 april 2019
Toen ik dit boek voorbij zag komen als leesclub, heb ik even getwijfeld of ik me wel in moest schrijven. De omschrijving en de sneak peek hadden mijn interesse gewekt, maar King heeft toch wel een reputatie om enge boeken te schrijven, iets waar ik volledig niet tegen kan. Aangezien dit mijn eerste boek van Stephen King is, wist ik ook totaal niet wat ik kon verwachten. Ik heb me toch ingeschreven en ben blij dat ik het gedaan heb! Het boek is een interessant boek dat makkelijk wegleest, en aangezien het zo dun is heb je het boek heel snel uit. Aan de ene kant is dit handig, omdat je het boek dan even snel tussendoor kan lezen, maar tegelijkertijd hunker je aan het einde van het boek naar meer. Omdat het boek zo dun is, wordt er ook niet echt in de diepte gegaan, wat ik wel jammer vind. Het einde vond ik ook heel onbevredigend. Het boek is en lekker boekje om casual te lezen, maar als je echt iets hevigs wil om te lezen is het niet zo geschikt.

Meer recensies van Quintyvlim