Opnieuw een goed geschreven pareltje!

Rachel van Charante 16 augustus 2021
In Gelukkig op Ibiza werkt de 26-jarige Maud, afkomstig uit een bijstandsgezin uit de Amsterdamse Bijlmer, in een juwelierszaak. Ze probeert voor zichzelf een beter leven te creëren dan het leven dat haar ouders en zusje hebben, en neemt zich voor om een rijke man aan de haak te slaan. Maar wel één waar ze oprecht van houdt. Dan ontmoet ze de Belgische zakenman Chris en valt als een blok voor hem. Maar Chris doet niet aan gevoelens. Hij doet aan sugarbaby's: vrouwen waarmee hij kan daten, no strings attached.
Lukt het Maud om Chris voor zich te winnen?

Gelukkig op Ibiza is opnieuw een steengoed geschreven pareltje van Aline van Wijnen. Hoewel het feelgoodgenre normaal gesproken niet echt mijn ding is, weet Aline van Wijnen me met dit boek van A tot Z te boeien.
Ik heb gelachen om de droge, scherpe humor en leefde mee met hoofdpersonage Maud, een realistisch neergezet meisje uit de Bijlmer, dat er alles aan doet om voor zichzelf een beter leven te creëren. Een mooi, eigentijds boek, vol humor én diepgang. Een aanrader!

Meer recensies van Rachel van Charante