Weer een heerlijke, ouderwetse Marion Pauw!

Met Vogeleiland heeft Marion Pauw opnieuw bewezen als geen ander het thrillergenre te beheersen. Vogeleiland is net als Daglicht en Zondaarskind een originele en geweldig goed geschreven thriller. Gelaagde, geloofwaardige personages die je het verhaal in zuigen en een spannend en meeslepend plot. Een boek dat je bij de kladden grijpt vanaf de eerste pagina en dat je in een ruk wilt uitlezen.

Marion heeft ooit aangegeven eigenlijk geen thrillers meer te willen schrijven, maar volgens mij is dat het genre waarin ze uitblinkt (al vond ik haar roman 'De wilden' persoonlijk ook erg geslaagd).
Hoe dan ook: Vogeleiland is een aanrader als je op zoek bent naar een originele, verrassende thriller die je van begin tot eind geboeid houdt!

Meer recensies van Rachel van Charante