IJzersterk boek, vol humor. Een verhaal dat je niet meer loslaat. Absolute aanrader!

Rachel van Charante 07 augustus 2019
Zondaarskind is absoluut het beste boek dat ik ooit gelezen heb. Zodanig zelfs dat ik het drie keer gelezen heb (met wat jaren ertussen). Dit boek is een heerlijke mix van spanning, romantiek en vervlogen tijden, doorvlecht met een sterke psychologische ontwikkeling die de hoofdpersoon doormaakt en afgetopt met een goede dosis humor.

Vanaf pagina 1 heeft het verhaal me gegrepen. Marion Pauw is ijzersterk in snedige dialogen en weet deze met een flinke dosis humor op papier te krijgen. Ze heeft een heerlijke schrijfstijl en haar personages zijn, net als in haar andere boeken, weer uitstekend uitgediept. Van Truitje, het hoofdpersonage, ga je gewoon houden. Kortom: dit boek mag je gewoon niet overslaan.
Of dit verhaal voor een thriller door kan gaan...tja. Persoonlijk zou ik het een spannende roman noemen. Maar in welk genre je het ook wegzet: deze light-variant van een thriller leest als een trein en het verhaal laat je niet meer los.

Meer recensies van Rachel van Charante