wauwie!

Ramonaleest 12 augustus 2019
De mooiste dag van mijn leven van Tamara Haagmans, wat een heerlijke feelgoodroman.

Ik vind de voorkant vrolijk, uitnodigend. Doet me een beetje denken aan een Cinderella film van vroeger.

Dit verhaal speelt zich af in een kringloop waar Krista werkt. Op een dag komen ze in een doos met spullen een trouwjurk tegen en alle spullen die daarbij horen. Krista neemt uiteindelijk de doos met spullen mee naar huis en ontdekt er de trouwgeloftes en een ring in. Ze gaat op zoek naar de rechtmatige eigenaar.
De eigenaar blijkt wel een hele leuke man te zijn, genaamd Roy. Samen maken verwerken ze dingen uit het verleden en bloeit hun liefde op.

Dit boek heb ik vrij snel uitgelezen. Het is zo lekker luchtig geschreven dat je wilt blijven lezen. Ik vond het jammer toen ik het uit had. Had van mij nog wel meer pagina's mogen komen.

Dit boek krijgt van mij 4 van de 5 sterren.

Meer recensies van Ramonaleest