Wat een heerlijk kersttussendoortje!

ReadingForTheFunOf.it 09 december 2023
Mijn 2de 'read' van Liz Ouwens, en dan totaal iets anders dan wat ik als eerste las. Dat was een psychologische thriller.

Het verhaal gaat over Elin, zij heeft samen met haar vriendin Floor een bedrijf dat kerstmannen verhuurt. Dat past heel goed bij Elin, want ze is echt gek op kerst! Zelfs zo heel dat ze de namen van haar kinderen op kerst heeft afgestemd.

Dit jaar zal kerst echter anders zijn dan anders voor Elin. Haar huwelijk is voorbij, en daardoor zal haar gezin niet bij elkaar zijn deze kerst. De eerste kerst van haar dochtertje Holly.
Haar ex blijft aan haar trekken, en wil haar terug. Maar Elin weet niet of ze wel zomaar over zijn slippertje heen kan stappen...

Dan komt ze een heel knappe man tegen. Haar gevoelens voor deze Hidde groeien, maar daarmee ook haar twijfels. Zal Elin gaan voor een veilige thuisbasis voor haar kinderen of geeft ze zich volledig over aan de verliefdheid?

Ik heb hiervan genoten!
Liz Ouwens heeft een vlotte schrijfstijl en heeft met een dosis humor en romantiek en heel leuk kersttussendoortje neergezet.
En een sexy santa, wie wil dat nou niet??
Ik ben in ieder geval helemaal in de kerststemming gekomen door dit verhaal!

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it