Aanrader!

Volg me is de nieuwste thriller van Joyce Spijker, waarin de lezer wordt meegenomen naar de duistere wereld van social media en influencers. Het boek volgt het leven van Claire Kant, influencer, en Thomas, die influencers managet en voor wie alleen succes telt.
Als Claires gezondheid opspeelt wordt duidelijk hoe hard en nep de wereld van influencers is.

Met Volg me heeft Joyce Spijker zichzelf opnieuw overtroffen ten opzichte van haar vorige thrillers. Het boek greep me niet vanaf de eerste pagina, maar als je eenmaal in het verhaal zit, leest het ook als een trein. Joyce heeft een prettige schrijfstijl en introduceert interessante personages. Het boek speelt in op een actueel thema en geeft een inkijkje in de ontluisterende wereld van de influencers. Het is fictie, maar zou zomaar waar gebeurd kunnen zijn. 4 dikke sterren voor een boek dat indruk op me achtergelaten heeft! Ik kijk uit naar meer van Joyces hand.

Meer recensies van Renatesboekmomentje8