Opnieuw een steengoed en spannend boek van Esther Verhoef.

Het tripje van de pas gescheiden Iris van der Steen, naar Portugal, had zo mooi moeten worden. Totdat ze een lift aan een charmante vreemde aanbiedt...

Iris van der Steen heeft een zoontje en is pas gescheiden. Ze gaat Toet, de auto van haar moeder, naar haar moeder in Portugal brengen met als doel daar - voor het eerst zonder haar zoontje - de vakantie door te brengen. Voor ze Nederland uit is, rijdt ze per ongeluk een man aan. Ze kent hem vaag van de sportschool en biedt hem een lift aan, want hij moet ("toevallig") dezelfde richting op. Het is het begin van een ijzingwekkend spannende thriller die van begin tot eind boeit.

Esther Verhoef scoort bij mij sowieso goed door haar bloemrijke, poëtische schrijfstijl. Met Facade is ze er opnieuw in geslaagd een prachtig geschreven thriller af te leveren. Vijf glanzende sterren voor dit ijzingwekkend spannende boek!

Meer recensies van Renatesboekmomentje8