Wat een prachtig, mooi en ontroerend Feelgood verhaal

Riet 03 februari 2024
Wat een parel !!!!!
In de prachtig gekleurde cover is een silhouet te zien van een duinlandschap met vuurtoren en een verliefd koppel dat elkaar vasthoudt.
Mare heeft een moeilijke tijd achter de rug en besluit de Kerstdagen in het huisje van haar opa en oma in Zeeland - Westkapelle - door te brengen. Tijdens een van haar wandelingen komt ze langs de strandtent waar ze als kind ook vaak kwam. Daar ontmoet ze Boris, de kok van het paviljoen. Tussen de twee ontstaat een bijzondere vriendschap. Boris is een man van weinig woorden, maar hij blijkt een heel verhaal bij zich te dragen. Wanneer Mare Wannes ontmoet, die ook nog eens Boris, zijn opa en oude jeugdvriend van haar grootvader is, komt Mare meer te weten over de geschiedenis van haar familie en over zichzelf.
Zullen Mare en Boris samen eindigen, als je beide andere toekomstdromen hebt? Tot bijna aan het einde houdt Jacodine je in nieuwsgierigheid en spanning!
Bij hoog en laag is een prachtige, mooie en ontroerende feelgood. Het is erg levendig en met een fijn gevoel geschreven.
Het verhaal heeft me erg gegrepen, heb er enorm van genoten. Een aanrader die 5 sterren krijg.
Zou leuk zijn als er een vervolg komt zodat we nog meer van Boris en Mare kunnnen lezen!

Meer recensies van Riet