Wauw, wat een rollercoaster aan emoties!!!

Riet 04 augustus 2021
Heb de serie gelezen en er ontzettend van genoten, wauw wat een rollercoaster. Je wordt compleet meegezogen in de gevoelens, emoties en verhaallijn van Jay en Tess.

De manier van schrijven, beelden en gevoelens is wat Wendy Brokers bijzonder goed gedaan heeft. Niet weg te leggen als je het aan het lezen bent.

Waar deel 1 van de trilogie vooral over Jay en zijn verhaal ging, staat hier Tess meer op de voorgrond. Mooie flashbacks naar de afgelopen jaren en prachtige en zeer ontroerende delen over het heden wisselen elkaar af. In dit deel heb ik nogal wat tissues nodig gehad!!!! Ook in dit deel blijkt hoe belangrijk verwerking is!

In deel 3 mag Wes, de beste vriend van Jay, zelf stralen speelt hij samen met Lot, de zus van Tess de hoofdrol. Die anders én dieper gaat dan je vermoed. Maar ook dit keer schiet Wendy raak met haar thema's en kan ze alles weer zo verwoorden dat je de pijn voelt en de verwarring van Wes én Lot.

De 3 delen afzonderlijk heel verschillend en toch zo passend bij elkaar, erg knap bedacht van Wendy Brokers, de boeken krijgen van mij alle sterren die er zijn! *****

Meer recensies van Riet