Wendy Brokers - Niet zonder liefde - Deel 4 van de Eindeloos serie

Riet 10 juli 2022

Wat een mooi ontroerend en vooral diepgang heeft dit boek weer . Ik was al fan van de serie maar dit deel 4 is een prachtig cadeautje.
De karakters van Guusje en Luuk zijn zo goed uitgewerkt dat ze onder je huid kruipen!
Het is weer een boek geworden met een lach, tranen, kippenvel en een veelheid aan emoties.
Gaan deze 2 beschadigde mensen elkaar vinden. Ik heb Guusje en Luuk in mijn hart gesloten overigens net zoals Jay en Tess, Wess en Lotte. Ik zag ze af en toe voor me net als echte mensen en niet als personages. Het boek heeft me diep geraakt. En Emil is hartverwarmend, een fijne afsluiting van alle emoties.
Nieuwsgierig geworden? Ga dit boek lezen, het is de moeite waard.
Een waardig laatste deel van een ontroerende serie

Komt er een deel 5?
Ik hou van deze boeken en lees graag hoe het leven met de kleine Finn verder gaat en of Luuk en Guusje samen blijven tijdens hun drukke bestaan. Hoop dat Wendy hier nog inspiratie voor krijgt!

Het boek krijgt van mij 5 sterren!

Meer recensies van Riet