Wat een prachtig verhaal!

Riet 19 augustus 2022
De cover vind ik heel erg mooi, had ook meteen het liedje van Nena 99 luftballons in mijn hoofd en dat komt in het boek ook terug.

De personen in het boek maken het verhaal interessant. Ze hebben namelijk allemaal een fantastisch karakter waarmee je ontzettend makkelijk kan meeleven en dat doe ik dus ook. Het karakter van Nena is hartverwarmend, je leeft meteen met haar mee!

Daarnaast Schuwt Esther het niet om interessante maar soms ook moeilijke onderwerpen in haar boek naar voren te laten komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Rouw verwerking iets waar veel mensen moeite mee hebben. Of jaloezie wat toch ook in iedereens leven misschien wel eens een rol heeft gespeeld.
Esther heeft het verhaal verder prima opgebouwd en er zitten een paar wendingen in die je misschien niet helemaal gelijk ziet aankomen. Maar het blijft natuurlijk wel een lekker luchtig feelgood verhaal .

Dit boek laat je uurtjes wegdwalen naar het mooie Zeeland, (waar voor mezelf in Zeeland veel bekends voor komt, super gaaf) en ook naar( Amerika en Cornwell. Het boek laat je aan het einde achter met een glimlach op je gezicht

Daarom krijgt dit verhaal van mij ***** sterren. Een dikke aanrader!

Meer recensies van Riet