Over liefde, keuzes en trauma's

Ronnag66 09 augustus 2019
En weer weet een boek met 'boek' in de titel mij te raken (De Boekendief en De Boekbinder ook!). Een heel fijn verhaal over Tom Hope en Hannah Babel. Hannah is een heerlijk intrigerend persoon die in het leven van de goud eerlijke en recht-toe-recht-aan Tom Hope binnenwandelt nadat de laatste bedrogen is in de liefde. Hannah heeft een traumatisch verleden (Auschwitz, verloren familie) maar een fascinatie voor boeken en klassieke muziek. Zij weet Tom weer te verleiden tot liefde en houden van. Tom heeft een zoontje uit zijn eerdere huwelijk wat tot een keuze leidt door het trauma van Hannah. Gelukkig weet het prachtige stel Tom en Hannah zich hier doorheen te werken. Een prachtig verhaal, leest heerlijk en met stip in mijn Hebban top 25!

Meer recensies van Ronnag66