Mag dit op de tv please?

11 december 2016
God ja zeg, dat was me wat. Sinds Gone Girl niet meer zo'n goede thriller gelezen. Echt verslonden heb ik deze, heel spannend, goede personages, lekker duister maar niet te eng. Wil echt dat dit een Krimi op de televee wordt. Alle personages zie je zo rondlopen in een Tatort/Siska-achtige setting, ze hebben allemaal eigen trekjes en karakters zonder dat ze al te veel een karikatuur van zichzelf worden. Ook Emma is goed uitgewerkt, een beetje kierewiet en in de goot, maar dat zie je vaker bij hoofdpersonages in dit soort verhalen. Niets mis mee. Als er een nieuw deel komt ga ik deze zeker weer lezen. Ben echt enthousiast een keer over een echte thriller, niet eens een literaire maar echt keiharde thriller whoop whoop.

Meer recensies van