De val van Hymír

Sabine 17 oktober 2018
Hoewel ik een echte romanlezer ben, ben ik toch uit mijn comfortzone gestapt om deze uitgave te lezen.Ik heb Owan Drake leren kennen via facebook en omdat het wel klikte als ik met hem praat ben ik nieuwsgierig geworden naar zijn boeken. Ik ben beginnen lezen zonder verwachtingen en ik moet toegeven, soms heb ik het boek even weg moeten leggen omdat het op sommige passages een beetje gruwelijk werd voor mij ( teerhartig ), maar ondanks dat kon ik zijn schrijfstijl wel appriciėren. Mijn favoriete genre zal het wel nooit worden maar voor mensen die ervan houden is het een echte aanrader.
Ik hoop dat er een uitgeverij zich eens wil verdiepen in Owan Drake want hij is niet zomaar een schrijver maar eerder een briljant iemand die jullie uitgeverij naar hogere ranken kan tillen

Meer recensies van Sabine