Belterra vol vampiers

Sandra 09 maart 2024
In het begin had ik moeite om in het verhaal te komen. Met name de world-building van deze fantasy vond ik wat onduidelijk. Hierdoor werd ik niet direct in het verhaal meegezogen. Gelukkig was dit alleen in de eerste hoofdstukken, want daarna zag ik alles tijdens het lezen levendig voor me. Ik werd steeds dieper de wereld van Belterra ingezogen.

Célie is een onwetende en naïeve jonge vrouw die zichzelf probeert te bewijzen in een wereld die haar vreemd is. Met name in het begin kwam ze zo over. Door de karakterontwikkeling gedurende het boek kreeg ze meer vastberadenheid en werd ze een sterk personage. Hierdoor was ze uiteindelijk erg boeiend om te volgen.

Wat ik het leukste aan dit boek vond was de aanwezigheid van de vampiers. De bovennatuurlijke elementen die zij toevoegden aan het verhaal zorgde voor een leuk en interessant plot met verrassende wendingen.

Ik heb een recensie exemplaar ontvangen.

Meer recensies van Sandra