Een veelbelovende thriller die wat spanning mist

Sanne Brugel 01 augustus 2021
Eindelijk had ik dit boek in huis, eindelijk kon ik kennismaken met deze serie die onwijs goed zou moeten zijn. De cover straalt rust uit en maakt tegelijkertijd erg nieuwsgierig. Ik begon en merkte gelijk dat het makkelijk wegleest. Het lettertype is vrij groot waardoor je binnen no time door het boek heen bent. Het verhaal bouwt zich langzaam op waardoor je de hoofdpersoon goed leert kennen. Ik was gedurende het hele verhaal opzoek naar de spanning, maar helaas viel het erg tegen. Het verhaal was chronologisch en goed te volgen maar miste iets. Maar ondanks mijn teleurstellende gevoel na afloop ben ik nog steeds benieuwd naar deel 2 en 3. Deel 2 staat nog in de kast en ga ik zeker een keer lezen. Voor nu kan ik dit boek helaas niet meer dan 3 sterren geven

Meer recensies van Sanne Brugel