Een combinatie van spanning en ontroering

Sanne Brugel 03 mei 2020
Ik had dit boek binnen 24 uur uit. Wat een heel goed teken is en wat dan ook zeker positief is. Een erg mooi boek om te lezen met ook de nodig emotie erin verwerkt. Ik begon dit boek met de gedachten dat het een boekje lekker voor tussendoor zou zijn. Even lekker iets makkelijks. Maar dit was zeker niet zo !

Dit boek is een combinatie van spanning en ontroering. Ik had het zo te doen met dat kleine meisje. Ik kon me zo verplaatsen in haar. Dat kwam ook zeker door de manier van schrijven, iets wat deze schrijfster voortreffelijk heeft gedaan. Het verhaal op zich is misschien niet direct een pakkend verhaal. Maar de zins
opbouw en woordkeus maakt het heel boeiend en leuk om te lezen.

Ik heb dit boek met veel genot gelezen. Tranen van ontroering bij het lezen van het slot.
Dit is zeker een aanrader en daarom mijn boekentip voor jullie.

Meer recensies van Sanne Brugel