Je vliegt er doorheen !

Sanne Brugel 21 april 2020
Winterberg is een heerlijk boek die je zo in een dag leest. Je begint eraan, vliegt er doorheen en voor je het weet is het al uit ! Dat ik heb boekje met een dag uit had, en er dus niet een aantal dagen van kon genieten, wil niet zeggen dat het dan perse slechter is dan andere boeken.

Het is een prettig boek. Lijkt in eerste instantie wat voorspelbaar maar heeft uiteindelijk toch een verrassende wending. Er zit meer diepgang in dan dat ik bij de eerste bladzijden dacht. Het verhaal bouwt zich rustig op, begint niet gelijk bij de kern van het verhaal. Dat is fijn, het blijft dan spannend wat er werkelijk gaat gebeurden.

Ik las voor het eerst een boek van Kiki van Dijk. Ik vind de manier van schrijven erg goed, duidelijk en makkelijk te lezen. Ook één van de redenen dat ik door het boek vloog ! Ik zal zeker meer boeken van deze schrijfster gaan lezen. Ben erg benieuwd naar haar vorige boeken

Meer recensies van Sanne Brugel