Top boek, top serie, top schrijver

Sanne Brugel 02 mei 2020
Weer een goed boek. Weer van genoten. Weer in één teug uitgelezen.

De boeken van Robert Bryndza hebben mij tot nu toe altijd geboeid. Deze serie, met Erika Foster, heeft mij telkens weer verrast. In elk boek opnieuw. Ik heb ook dit boek weer verslonden en was er (helaas) met anderhalve dag doorheen. Een pluspunt voor de schrijver dat ik er zo snel doorheen was. Jammer voor mij dat ik niet langer heb kunnen genieten.

Je wordt in dit boek wederom meegenomen in een moordzaak. Je maakt in de eerste bladzijden gelijk kennis met het slachtoffer en met de manier van hoe zij vermoord wordt. Iets wat ijzersterk en ook kenmerken is voor Bryndza's boeken, Je ziet opnieuw meerdere personages die allemaal iets met het slachtoffer te maken hebben, ieder op zijn eigen manier. Je bedenkt als lezer een mogelijke dader, krijgt steeds meer informatie om zelf te achterhalen hoe het zit. En natuurlijk is het slot en de conclusie van het verhaal nooit wat je ervan gedacht had.

Dit was weer een prachtig geschreven boek met een behoorlijke scheut spanning en adrenaline.
Top boek, top serie, top schrijver. Bravo. Laten we hopen dat hier het verhaal van Erika Foster nog niet stopt, en we in de toekomst nog meer mogen genieten van deze serie. En uiteraard, ik zal meer van deze schrijver gaan lezen.

Meer recensies van Sanne Brugel