Iets anders maar weer zo goed !

Sanne Brugel 01 augustus 2019
Een boek zonder Helen Grace. Even iets anders en dat maakte me daarom ookerg nieuwsgierig.

De schrijfwijze van MJ Arlidge heeft me altijd geïnteresseerd. Ze duikt gelijk in het verhaal en wordt er gelijk ingezogen. Zo ging dat ook weer met dit boek. Binnen 2 dagen was hij uit. Ik sloeg het boek dicht met een glimlach.

Er is continu een drang om verder te lezen. Je wilt weten wie de dader is maar tegelijkertijd ook weten hoe het met de hoofdpersoon verder afloopt.

Het goede van deze schrijver is dat je zelf ook continu gaat bedenken wie het gedaan zou hebben. Steeds krijg je als lezer kleine hints, kleine kijkjes in het leven van de moordenaar. Je wordt op het verkeerde been gezet en in de laatste bladzijden vallen pas alle puzzelstukjes op zijn plaats.

Ik heb genoten van deze stand alone. Ik hoop dat er meer van komen !

Meer recensies van Sanne Brugel