Heerlijk zomer

Saskia 23 februari 2024
Er is personeel te kort in hotel Happiness. Patrick blijft vragen of Lana terug kan komen naar Amsterdam.
Lana woont in Cruseilles samen met Julien. Na alle drama die winter. Is het saai daar. Ze mist hotel Happiness. Uiteindelijk besluit ze terug te gaan naar Happiness. Het lijkt niet goed te gaan met de Bloemmetjes. Jan Bloem wil met pensioen. Xavier Blachard heeft een oogje op het hotel. Hij wil er een grote keten van maken. Iets wat Lana, Patrick en de rest totaal niet ziet zitten. Ondertussen zien we ook nog de liefde tussen Omar, Mo, Lana en Patrick. Als Omar en Mo van plek verwisselen word het nog ingewikkelder. Hoe lossen ze dit allemaal op. Gelukkig is daar…

Dit tweede deel van Hotel Happiness is lekker zomers. Je ziet jezelf al lopen in Cruseilles en Amsterdam. Al het werk dat verzet word in hotel Happiness is heerlijk om te lezen. In de Amsterdamse Lenie zie ik mijn oma terug. In mijn hoofd heeft ze haar Amsterdamse tongval. De liefde de pikantere scenes geven het verhaal afwisseling. Je weet soms wat komt maar dat maakt het niet minder leuk om te lezen. Ik heb hardop zitten lachen en echt meegeleefd met Lana, de verdriet het gemis. Maar bovenal vriendschap in een prachtige zetting.

Dit boek kan je lezen zonder deel 1 te lezen maar hij is veel leuker als je ze na elkaar leest.
Floortje Sanders (pseudoniem van Nelleke van den Oever-van Koningsveld) heeft een tweede pareltje geschreven.

Meer recensies van Saskia