Nagelbijtend

Wat hou ik van Godijntjes!
Kort van stof maar toch een compleet verhaal.

Ronald van Assen schreef er een.

FATALE VERHOUDING

En ik kreeg er de kriebels van!
Een thriller van weinig woorden, maar veel gezegd.

Dat personages in Godijntje's meestal niet uitgewerkt zijn, maakt in het geheel niet uit. Door de snelheid waarmee 'Fatale Verhouding' geschreven is en vooral door scherp en levendig beschreven details raakte je helemaal betrokken bij het hoofdpersonage en voelde je zijn diepste angst en het gevecht tegen zichzelf en zijn demonen. Beklemmend, het verhaal kruipt diep onder je huid.

Dit verhaal had wat mij betreft ook best een dikke paperback mogen zijn in plaats van een Godijntje.

Nagelbijtend geschreven.
Voor lezers met een sterke maag.

Ronald van Assen heeft bijna twintig boeken op zijn naam staan, van fantasy tot romans, van thriller tot horror en schreef ook veel kortverhalen. In oktober 2024 hoopt hij een nieuwe historische roman uit te geven.

Meer recensies van shirley pellikaan