Feelgood verhaaltjes die je laten wegdromen.

Het boek "Liefde in miniatuur: Betoverende verhalen van het hart" is een bundel korte romantische verhalen die de lezers meeneemt op een reis door verschillende facetten van liefde.

Ik wist niet dat ik dit boek nodig had totdat ik het begon te lezen. Liefde in miniatuur is de eerste verhalenbundel die ik gelezen heb. Door de zachtaardige, mooie en magische kleine verhaaltjes van Mery Todde kon ik helemaal tot rust komen. Aan het einde van een lange dag, wanneer je gewoon even wilt relaxen is het heerlijk om dit boek te lezen.

De verhaaltjes zijn heel erg easygoing. Het zijn echte feelgood verhaaltjes die je laten wegdromen. Haar zinnen zijn bijzonder mooi geformuleerd. Ik had het gevoel tijdens het lezen van dit boek alsof ik verhalende gedichten aan het lezen was. Liefde in miniatuur leest als poëzie en is perfect om bij te komen van een lange dag waarbij je niet te veel wil nadenken en gewoon hele mooie woorden wilt lezen. Het boek krijgt van mij vijf sterren en ik raad het zeker aan als je verhaaltjes wilt lezen die je humeur omtoveren naar een en al liefde.

Meer recensies van Sophia L. Montgomery