Prachtig verhaal met een Powervrouw en een heerlijke sfeer

Sophia L. Montgomery 20 november 2023
Linda neemt je mee op een mysterieus en gezellig avontuur. Bercka is een heel sterk verhaal. Vanaf het begin ben je bang dat ze zullen ontdekken wie Lynna is. Ze is de enige overgebleven erfgename van Bercka en als het uitkomt wie ze is, zal ze een doelwit zijn.

Lynna is een fantastische zwaardvechter en heel goed met pijl en boog. En juist doordat ze zo goed is, is het lastig voor haar om haar dekmantel te houden. Dit vond ik heel mooi en knap beschreven. Het zorgt voor een grote spanning die ervoor zorgt dat je door wilt blijven lezen.

De wereld die Linda met Bercka heeft gecreƫerd is een wereld om bij weg te dromen. De mede wordt rijk geschonken en je hebt het gevoel dat je naast de personages zit rondom hun kampvuur. Als je zin hebt in een boek waarbij je de sfeer letterlijk kan voelen tijdens het lezen, moet je Bercka lezen. Het is alsof je meegenomen wordt naar de toernooien van Gallico en je zelf met pijl en boog gaat schieten.

Ik vermoed dat Linda graag op Castlefest komt, want tijdens het lezen van haar boek had ik het gevoel dat ik daar was. Ik heb genoten van haar boek en geef het een dikke vijf sterren. Ik kan niet wachten om deel twee te gaan lezen en weer aan te schuiven bij het kampvuur met de bijzondere erfgename van Bercka.

Meer recensies van Sophia L. Montgomery