Een prachtige spirituele thriller.

St3fan 18 mei 2020
Via via kwam ik in contact met de auteur in contact. Destijds stond ik aan het begin van een mooie spirituele reis, waar de auteur me heel goed mee geholpen heeft. Het lezen van zijn boek kon daarom niet uitblijven. Naast enorm veel leesplezier, heb ik ook van zijn boek erg veel mogen leren.
Het boek gaat over een dame die na een ongeluk in contact komt met het spirituele en spirituele wezens. We volgen haar ontdekkingstocht, haar manier om alles wat ze ziet en leert een goede plek te geven. Maar ook over het redden van een vriendschap, het ontdekken van vorige levens en hoe dit alles een plek gegeven moet worden in een wereld die daar moeite mee heeft.
Eigenlijk had ik verwacht dat een spiritueel boek zware kost zou zijn, omdat het onderwerp dat ook is. Maar dat is zo enorm mee gevallen. Het leest prettig, alles word goed beschreven en uitgelegd. Karakters worden goed uitgewerkt en ook het spirituele word op een onderhoudende manier in het verhaal gezet. Dat leest als een avonturen roman, maar dan met een 'Sixt Sense' twist. Het word goed afgewisseld met leuke en luchtige passages. Voor mensen die op een leuke manier meer over het spirituele willen weten, is dit een aanrader.

Meer recensies van St3fan