Allemaal toffe paarden weetjes!

St3fan 25 maart 2022
Per toeval ben ik dit boek tegengekomen bij een kringloop winkel. Mijn vriendin heeft de hele serie gelezen en raadde mij die aan. In eerste instantie was ik een beetje sceptisch, omdat ik in het fantasy genre zit. Maar omdat ik eigenlijk weleens wat afwisseling wilde, besloot ik die te kopen en te gaan lezen.
Wat een goede keuze bleek te zijn geweest! Het boek is op een frisse en toegankelijke manier in elkaar gezet. Zelfs als je de serie niet gelezen hebt is het goed te volgen en rol je er zo in. De toon van het boek is leuk en makkelijk leesbaar en goed geschreven vanuit een ik vorm.
Maar het leuke zijn alle paarden feitjes. Er worden een aantal technieken beschreven die gebruikt worden door mensen die met paarden werken. Zelfs voor mensen die niet in deze wereld bekend zijn is het goed te volgen en leuk om te lezen. Een aanrader voor mensen die eens een paarden boek willen proberen!

Meer recensies van St3fan