Super boek op naar de volgende Toni Coppers

21 november 2014
Toni Coppers had ik nog nooit iets eerder van gelezen maar doordat hij de prijswinnaar is van de Hercule Poiretprijs lagen de verwachtingen toch al iets hoger dan normaal bij een onbekende schrijver. Toni Coppers heeft me zeker niet in de steek gelaten wat betreft de verwachtingen omtrent het boek. Alleen al de cover vond ik mooi zo een rustig kabbelend water op de voorkant met iemand die aan de oever ligt. Ook valt meteen op dat de letters van de schrijver feller naar voorkomen dan de rest. Het boek is een boek waar als je erin begint op een avond gemakkelijk uit hebt tegen het einde van de avond. Blijkbaar is het wel een vervolgboek want er zijn eerdere boeken verschenen omtrent Liese Meerhout maar het stoort echt niet dat ik de eerdere boeken niet had gelezen. De thema's van het boek zijn goed neergeschreven net zoals de personages in het boek. Het leest zo vlot dat ik dan ook van plan ben zeker nog meer boeken te kopen van hem.

Meer recensies van