Een aanrader voor liefhebbers van spannende boeken

01 februari 2015
Wat jammer is dat de uitgeverij de covers heeft veranderd. Ik was gewoon aan de witte covers die in mijn collectie staan en nu staat er oranje cover naast. Beetje jammer. Maar sterf twee keer is boek dat wederom gaat over Jane Rizzoli en Maura Isles. Het is weer een typisch Tess Gerritsen boek. Korte hoofdstukken en een hele plezierige schrijfstijl. Het boek leest heel vlot door de schrijfstijl en het spannende verhaal. Tijdens het lezen zat ik zo verdiept in het boek dat ik niet erg veel mee kreeg wat er gebeurde in mijn omgeving. De personages zijn allemaal weer heel goed omschreven zoals we van Tess Gerritsen mogen verwachten en ook de verwikkelingen naar de plot zijn weer zo goed. Het was haast onmogelijk om het boek aan de kant te leggen. Ik ben al benieuwd naar het volgende boek en hoop niet dat het weer zo lang op zich laat wachten. Aan de lezers van mijn mening wil ik nog graag meegeven lees al haar boeken en ook dit boek weer. Het is fantastisch.

Meer recensies van