Pretty Little Lairs 2.0

Tamara Nome 20 maart 2024
“Iemand vermoorden is de beste thrill die er is.”

Mirza woont in een dorp, ons kent ons. Het dorpsleven verveelt Mirza dus als ze een berichtje krijgt van Mystery Guest of ze interesse heeft om en spelletje te spelen zegt ze gelijk ja. Deze Mystery Guest geeft haar opdrachten maar zijn deze opdracht wel zo onschuldig? Toch speelt ze door en komen er steeds meer gebeurtenissen uit haar verleden naar boven.

Dit is het eerste boek dat ik heb gelezen van Maren Stoffels en wauw wat een geweldig spannend boek. Maren heeft de gave om de spanning echt heel subtiel maar wel verslavend te vertellen. Ik was wel een beetje verwart door alle personages maar dat komt aan het einde van het boek allemaal op zijn pootjes terecht. Voor een Young Adult vind ik het verhaal echt volwassen en vlot geschreven en de plottwist is echt schokkend. Ik geef dit boek 4 sterren dat komt vanwege de verwarring rond de personages.

Ik ga zeker meer boeken van Maren lezen, wat een pareltje is dit. Ben je fan van Chinouk Thijssen en Mel Wallis-De Vries zou ik dit boek zeker aanraden.

Meer recensies van Tamara Nome