Goed verhaal

The_Cat 20 december 2017
Strange the Dreamer is een speciaal verhaal. Het boek vond ik persoonlijk in het begin wat moeilijk om in te komen, maar na een pagina of 30 ben je er zo met weg. Lazlo 'Strange' is een leuk personage, een personage waar iedereen wel van kan houden, en in het begin helemaal niet het type 'held'. Een bibliothecaris die zijn dag door brengt met dromen en verhalen verzamelen en lezen. Gaandeweg als het boek wat tempo neemt, vertrekt Lazlo mee op avontuur en begint er een nieuw leven voor hem.

De manier waarop het boek geschreven is, de schrijfstijl, is heel aangenaam, heel vertellend. Het is niet uitgebreid geschreven, maar wel op zo'n leuke manier dat je er meteen in meegezogen wordt.

Meer recensies van The_Cat