Een nieuwe blik op mensen

The_Cat 29 september 2019
Ontzettend moeilijk misschien om over dit boek een recensie te schrijven zonder ontzettend zweverig over te komen, maar dit lijkt me een boek dat velen zouden moeten lezen. Verschillende onderzoeken waarin de mens als slecht werd afgebeeld, haalt Rutger netjes onderuit en staaft hij dat wij misschien allemaal toch niet zo verdorven en slecht zijn als sommige mensen ons doen neerzetten, en dat we allemaal van binnen uit misschien toch best wel beter meevallen dan sommige van ons doen geloven. Hij eindigt dan met enkele zaken die we misschien allemaal kunnen doen zodat het een stukje beter wordt. En als iedereen dat nu zou doen, dan zou het er allemaal toch al wel iets leuker uitzien nee?

Meer recensies van The_Cat