Tienke 11 april 2022
Het eerste deel van een nieuwe serie en dus een kennismaking met de hoofdpersonen. Twee tegenpolen worden gekoppeld door hun leidinggevende om samen te werken. De bedoeling is eigenlijk dat hiermee één van de twee ontslagen kan worden en de andere een promotie kan verdienen.

Er spelen bovennatuurlijke krachten in het verhaal. Maar wat zo prettig lezen is, is dat dit toch heel realistisch beschreven is.

Een boek dat meteen snel begint en nergens aan vaart verliest. Ontzettend knap dat de schrijver in een relatief dun boek toch zo'n volwaardig en afgerond verhaal heeft beschreven. Deze schrijver verstaat de kunst van het weglaten.

Je wordt volledig in het verhaal meegenomen en voor mij voelde het als een heel natuurlijk proces naar het einde. Ook al was er geen echt verrassende plotwending, die heb ik ook niet gemist.
Ik heb zin in de vervolgdelen.

Meer recensies van Tienke