Tienke 09 april 2022
Lotte, de hoofdpersoon, gaat een pelgrimstocht lopen omdat haar man die een jaar eerder liep en ineens zelfmoord pleegde. Zij had dit totaal niet zien aankomen en wil onderweg proberen te achterhalen wat er is gebeurd met haar man.

Dit boek pakte me eigenlijk vanaf het begin en nam me mee op reis. Ik kon goed meevoelen met de vrouwelijke hoofdpersoon, haar twijfels, angsten enzovoort kwamen realistisch over. Ik ben blij dat ik dit boek voor de lezersjury mocht lezen, want ik had het anders waarschijnlijk niet gelezen.

Er zat ook nog een verrassende wending in het verhaal die ik niet had zien aankomen.
Dit is wel het soort boek dat ik aanraad aan mensen die graag lezen of die van wandelen houden of interesse hebben in de pelgrimstocht naar Santiago.

Meer recensies van Tienke