Verbijsterende wending

Tilak 07 oktober 2019
Het boek begint wanneer de zussen Jessica en Isabel bij zonsopgang genieten van een prachtige ballonvaart. Echter duurt dit niet lang, de ballon crashed en maar één zus overleefd deze tragedie. Zij moet op de vlucht slaan omdat de moordenaar haar gezien heeft, zij vreest voor haar leven. Zij is geheel op zichzelf aangewezen en vlucht naar de enige plek waar zij zich veilig voelt, zelfs in de politie heeft zij geen vertrouwen.
De schrijfster weet je mee te sleuren in dit spannende verhaal. De korte bondige hoofdstukken zorgen er voor dat het heel prettig leest. Langzaam wordt het verleden van de slachtoffers en de dader uit de doeken gedaan.
Het boek bestaat uit verschillende delen. Waarbij ik na het lezen van het tweede deel volledig verbijstert was, deze wending zag ik echt niet aankomen. Tijdens het laatste deel is de puzzel compleet en weet de schrijfster het geheel mooi af te ronden.
Ik heb genoten van dit boek, deze zou zo maar verfilmd kunnen worden. Tijdens het lezen zag ik de prachtige omgeving ergens tussen Engeland en Schotland al voor ogen.

Meer recensies van Tilak