Via vrouwenthrillers.nl mocht ik het nieuwe boek lezen van Karin Hazendonk, en ik heb mijzelf geen minuut verveeld, wat een geweldig boek!!

Het verhaal gaat over Anouk Smeets, 29 jaar, die op een bedrijfsfeestje nader kennismaakt met haar charmante collega Sven Bogerd. Hieruit ontstaat een relatie, en al snel vraagt Sven haar bij hem in te trekken. Anouk is hier toch nog niet helemaal klaar voor, maar haar tweelingzus Miranda vind dat ze het wel moet doen, en dus waagt Anouk de sprong. Tijdens het samenwonen komt Anouk erachter dat Sven toch wel erg veel vreemde trekjes heeft, en dat resulteert in een zeer spannend en gestoord verhaal, erg beeldend beschreven door Karin Hazendonk.

Zoals ik eerder al aangaf heb ik genoten van dit boek. Er gebeuren dingen in het verhaal die je niet aan ziet komen, en zo heb ik mijn thrillers het liefst, lekker bloedstollend! De schrijfstijl van Karin is erg fijn, geen moeilijke woorden, maar gewoon lekker normaal. Korte hoofdstukken, nog iets wat ik erg fijn vind lezen. Het enige dat tegenviel was dat het boek zo snel uit was, ik had hier veel meer van willen lezen, wat een geweldig thrillerfeestje!! Voor mij is het zeer zeker op naar de volgende Hazendonk!!

Reacties op: Bloedstollend tot de laatste bladzijde

Ongenadig - Karin Hazendonk
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,00 Bestel het e-book € 5,99