Linton en Trent zijn terug!!

Yes!! Daar was er weer 1, Een nieuwe Karin Slaughter met Sara Linton en Will Trent in de hoofdrollen. En dit keer werden we extra verwend, want ook Jeffrey Tolliver en Lena Adams spelen er in mee, feest voor de echte fan dus!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat het even slikken was voor mij om Jeffrey zo maar weer tegen te komen in een boek van Karin. Maar al heel erg snel voelde het weer heel erg vertrouwd om over hem te lezen. Het verhaal gaat over de moorden op jonge vrouwen, en een veroordeelde gevangene die zegt hier onschuldig aan te zijn. Maar ja, de gevangenissen zitten vol “onschuldigen” dus ja, wat moet je er dan mee? Uitzoeken dan maar. Deze gevangene beweert dat hij er in is geluisd door Jeffrey en Lena. Wat verder ook nog opvalt is dat er nog steeds dezelfde soort moorden worden gepleegd terwijl de dader dus al 10 jaar vastzit. Dit is echter nooit iemand op gevallen, omdat de moorden allemaal als ongeluk werden weg geschreven. Will. Sara en Faith Mitchell duiken er in, en proberen te achterhalen wie de dader is.
Hert boek is spannend, gruwelijk, maar toch met lekker veel humor en vaart geschreven.
“Will hoorde het geklik van Amanda’s gespleten hoeven op de gang”
Voor mij was de dader al vrij snel bekend, maar andere dames in de leesclub waren verrast toen ze lazen wie het had gedaan, dus het ligt er helemaal aan of je het snel door hebt of niet. Ondanks dat ik het al snel wist was het voor mij toch weer een heerlijk boek, en die ruim 500 bladzijdes lees je erg makkelijk weg. Naar mijn smaak te makkelijk, ik vind het altijd erg jammer als ze weer uit zijn. Ik kijk dan ook al weer uit naar de volgende Karin Slaughter, al dan niet met Sara, Will en de rest!!

Meer recensies van Tina van Langeveld (Tinared)