Helaas niet het niveau van haar debuut thriller ademloos

TonnyJanssens82 12 april 2024
Ademloos het debuut van Amy McCulloch vond ik een geweldig boek, en ik kon niet wachten om dit boek dat zich afspeelt op Antarctica in handen te krijgen.

Ik had moeite om me met de personages te identificeren. Olivia leek mij sloom en Aaron net zo saai. Ik denk ook dat ik gewoon niet van de genoemde kunstscène hield. Hoe dan ook, afgezien van die teleurstellingen, zorgde het mysterie van de aanvallen, de geheugenproblemen en de dode lichamen ervoor dat ik door de pagina's bladerde. Ik voelde de paniek en spanning.

Ik had moeite met het tempo. Ik vond het een lange en te saaie aanloop voordat het schip vertrok en vóór het eerste grote incident. In dit genre is dat niet goed.

Helaas kon deze niet tippen aan het debuut van de auteur, maar het weerhoudt mij er niet van om nog meer te lezen wat ze schrijft. Ik vind het geweldig hoe haar ideeën voortkomen uit haar ervaringen. Het draagt ​​bij aan de authenticiteit

Meer recensies van TonnyJanssens82