Ik heb net het boek Wraak van Nanesa gelezen. Het is geschreven in een heel begrijpbare en meeslepende stijl. Het is een verhaal van hoofdpersonage Y die in haar jeugd is mishandeld door haar grootvader en die haar frustraties uitwerkt door wraak te nemen op mensen die anderen onrecht aandoen. Ook zijn er nog andere voorvallen waardoor het hoofdpersonage geliefden verliest en waardoor ze ook wraak neemt op diegenen die dit leed in haar leven veroorzaakt hebben. De schrijfster bespreekt telkens de passages uit visie van het hoofdpersonage en diegenen die het kortste bij haar in haar entourage omgaan met haar. Doordat er telkens stukken geschreven worden vanuit visie van verschillende personages ben je genoodzaakt jouw aandacht er goed bij te houden. Het hele boek is spannend geschreven tot het einde van het boek. Zelfs op het einde van het boek ga je nog op het puntje van je stoel zitten. Het boek is ook zo geschreven alsof je daadwerkelijk op de plaats zelf aanwezig bent en dat je als het ware alles zelf kan ervaren. Voor mensen die houden van een spannende thriller is dit zeker een aanrader! Krijgt van mij 5 sterren

Reacties op: IJzingwekkende thriller - karma doet zijn werk

Wraak - Nanesa