Spannende thriller met onverwachte verrassingen

veerleds 22 juli 2021
Ik kreeg net de kans om het boek De Waarheid van Camille Jacobs te lezen. De auteur schrijft heel vlot en geeft uitgebreide mooie beschrijving van plaatsen waar het verhaal zich afspeelt, evenals van de personages. Van bij het begin neemt de auteur je mee in een spannende grote zaak van de recherche van Genk. Het boek leest heel vlot en telkens tuimel je van de ene onverwachte gebeurtenis in de andere. Tot op het einde ga je op het puntje van je stoel zitten omdat je telkens nieuwsgierig gehouden wordt door de auteur. Tot de ontknoping op het einde blijft het heel spannend en tevens beschrijft de auteur intussen ook de mooie natuur en bezienswaardigheden in Kroatië en geeft hij ook een deeltje van de geschiedenis van Kroatië mee. Als je op zoek bent naar een spannende thriller met veel verrassingen, dan is dit zeker en vast een aanrader! Ik heb er enorm van genoten . Van mij krijgt dit boek de volle 5 sterren

Meer recensies van veerleds