Weer een heerlijk verhaal om weg te dromen

Venna 10 juni 2021
Omdat ik met veel plezier het eerste deel, Droomvakantie had geluisterd, waarin de vriendin haar grote liefde vond. Moest ik ook dit deel beluisteren. En wederom kon deze schrijfster mij bekoren. Dit keer dus de andere van de twee vriendinnen, Lana, die verder vorm krijgt qua personage en haar droomman vindt. Uiteraard niet zo maar pats boem klaar. Mooie en minder mooie gebeurtenissen brengen de twee samen, beseffen dat ze samen willen zijn, ondanks. Heerlijk ontspannen verhaal. Lana konden we al een beetje en wordt verder uitgediept, en mooi persoon. Rickā€¦.. daar hield ik gelijk van. Goed neergezet, omschreven. Misschien cliche, te voorspellend ofzo, maar voor mij gewoon pure ontspanning en pure feelgood. Genoten van begin tot einde, dus 4 sterren. En zeer prettig voorgelezen ook door Kristel van Eijk. Boek in mum van tijd uit. Jammer ten einde. Maar wel mooi einde. Als deel 3 ook op Storytel komt zal ik die vast ook gaan beluisteren. Lekkere serie tussen de thrillers door.

Meer recensies van Venna