Pakkend van begin tot eind

Venna 17 januari 2023
Na Knetterverliefd is Vannessa Thuyns in mijn favoriete lijst gekomen. En ook dit boek stelt weer niet teleur. Ik geniet van de verschillende personages en de geschetste gebeurtenissen. Hoe Stella bijvoorbeeld het oppassen beleefd van de jongens van Hidde. Als Hidde Stella wegbrengt en dan het stroeve tussen Hidde en Pleun. De sessies die ze geeft en dan de deelnemers hun gedrag. Hoe je meegenomen wordt in de autorit van Thijs met Stella. Je voelt haar angst. Pakkende schrijfstijl. Lekker vlot. Boek was lastig weg te leggen. Zo vermakelijk en ook mooie dosering emoties. Je beleeft Stella haar reis van Friesland naar Amsterdam. Een jonge vrouw die nog kampt met moeilijkheden. Maar uiteindelijk komt alles goed. Vind ze haar geluk. Een heerlijke feelgood. Ook wordt het boek perfect voorgelezen door Donna Vrijhof. Een gouden combinatie.

Meer recensies van Venna