Verschillende relaties, goede personages, luistert vlot

Venna 14 september 2022
De keus voor dit luisterboek kwam door de goede reviews, fijne voorleesstem en toen de kafttekst. Ik was getriggerd. Kristel van Eijk leest het voor en kan een boek levend vertellen. Ik hou ervan. Maar ook de verschillende personages waren sterk. Soms kan een verhaal verwarrend zijn door veel personages. Marie en het andere personeel, de huiseigenaren met hun twee dochters, beide totaal verschillend. De zoon. Er gebeurt genoeg in het huis. Tussen het personeel en met de dochters én het ontstaan tussen Paul de zoon en Marie. Maar wat is de connectie met Marie en de familie, eigenaar fabriek? Marie gaat op onderzoek maar uiteindelijk helpt de dominee en meneer Melzers ook bij aan duidelijkheid. Ook Catherina ontdekt een sleutel tot de waarheid in Parijs. Het einde vond ik kort, boem en klaar. Als stand alone zou ik dan teleurgesteld zijn, maar omdat vervolg klaar staat is dat nu niet zo erg. Ga verder luisteren alsof gewoon een volgend hoofdstuk is.

Meer recensies van Venna