Hartverwarmend hartverscheurend aangrijpend prachtig

Venna 03 maart 2023
Een boek vol met mooie personages, zo goed omschreven dat ze tot leven komen. Alle met hun eigen verhaal, hun oogpunt. Ieder zijn beweegredenen. Werelden van verschillende oogpunten. Een zorgzame en bezorgde moeder, een jongedame die vecht voor haar familie en daarbij in een heftige wereld beland maar uiteindelijk ook een bijzondere jongeman ontmoet. En dan de gewone jongen. Zo puur, echt en bijzonder inkijkje in een andere belevingswereld. Het boek luisterde erg makkelijk weg. Goed voorgelezen maar ook makkelijk volgbaar verhaal. Geen moeilijke woorden. Verteld vanuit de 3 hoofdpersonen. De liefde tussen hen, op verschillende niveaus. Soms ook hartverscheurend maar het hartverwarmende maakte het geheel goed. Balans de juiste kant op. Een zeer verrassend boek en voor mij nu al hét boek van 2023 denk ik.

Meer recensies van Venna