Gruwelijk, aangrijpend, ijzersterk goed boek

Venna 18 september 2022
Boek opgepikt vanwege de goede reviews. Slechte reviews voorleesstem. Kaft niet pakkend voor mij, maar wat ben ik blij door de goede reviews dat ik de kafttekst heb gelezen waarna ik genoeg getriggerd was. Het verhaal wisselt in tijd en perspectief. We leren met name Helena, Kim, James en Kjell kennen. Dan na de vermissing van Kim, vriendin van Helena gaat de spanning omhoog. En gruwelijke ‘hobby’ van de jongens, huisgenoten. Wat is de rol van James, Kjell? Dan gaat Helena naar het huis. Een nachtmerrie. Maar dan? Verhaal is zeer verrassend. De spanning blijft niet alleen bij de vermissing en hetgeen Helena overkomt. De schrijfstijl is vlotjes en luistert heerlijk weg. Leuk de echt Nederlandse dingetjes, Wilders, Eva Jinek etc. Voor mij een pageturner en een die bij mijn favoriete boekenlijstje wordt toegevoegd. Ik ben enthousiast. Ijzersterk verhaal, top.

Meer recensies van Venna